Thursday, February 10, 2011

H-E-L-P!!!

pening oh pening..
cuaca lately sgt sgt panas..tak membantu sungguh tatkala malam yang lewat dan pikirkan tentang kerja..
elok2 tgh nk tdo smalam..ade katak dtg jenguk bilik aku..iye..KATAK..da la kaler light brown..mcm kulit manusia..n thinking of it right now buat aku rase geli geleman..anyways..blom sempat aku bgn..dia da lompat kt pntu..argh!!

so tanpa berlengah lagi, aku berjalan dgn penuh macho (sebenarnya lari ketakutan mcm bapok pencen) ke arah dapur dan berbekalkan penyapu..aku libas menatang itu!jyeah!! malangnya..libasan Lin Dan aku tak kena katak tu..yes..tak kena langsung..dan..dengan penuh kebencian yg aku nampak kt katak tu..dia sengaja lompat ke arah aku..oh Tuhan!so aku dengan tidak sengajanya menjerit kegelian..naseb baek housm8 aku lena diulit mimpi..so dia xdgr la jeritan high pitch aku..haha!!n syukurlah katak tu jumpe jalan keluar..ni sumer salah aku sebab tak tutup pintu depan rumah kami..

minggu ni aku blk subang sebab ade kenduri kawen..*alasan je..padahal tiap2 minggu nk blk*

p/s:lame tak blog sebab da tak berapa nak taksub blogging..haha

1 comment:

  1. camne nak jadik my knight and shiny armor when dgn katak pun u takut? ;p

    ReplyDelete