Thursday, January 20, 2011

~Gegurl oh Gegurl~

OMFG!!knape ade orang yang sanggup dengki dengan kesenangan orang lain?kenapa??
baru semalam aku sedar bahawasanya ade pensyarah yang gesel Gegurl aku..habes cat tanggal..naseb baik tak kemik..ni mesti kes tak puas hati dengan kekacakan kereta aku..nama je lecturer tapi tak reti-reti nak jumpe aku and mintak maaf ke ape ke..*tension* nak re-paint bumper Gegurl bukan murah la woi!!paling cekai pon RM 300!!*bertambah tension*

Dan juga..baru je aritu aku kena sound dengan makcik kerani yang kononnya claim aku tak reti bagi salam..WATAFAKK??!!bahawa dengan sesungguhnya aku telah memberi salam..barangkali lagu yang dimainkan di corong radio beliau pada waktu itu sedikit agak keterlaluan kuatnya..and maybe sebab dah termalu sebab menyangkakan aku ni student..maka beliau mulalah membuat tuduhan palsu..*geram!geram!*

"Lain kali bagi salam eh dik, Prof Madya pun reti bagi salam.." (Makcik Kerani Yang Grumpy, 2011)

No comments:

Post a Comment